Aktuellt om IT, kundservice och projektledning

Blogg

Evenemang

Kundfall

Speciella projekt

Rapporter och white papers

Rapporter och materialer

ITSM 2020

En rapport från Freshworks och branschens globala influencers om trender och viktiga synpunker om IT Service Management, dess utveckling och nya standarder.

Nyckeltrender inom CX 2020

En e-bok som handlar om hur företag etablerar livslånga relationer med sina kunder 2020 och vilka verktyg man kan använda för att ge använderna den upplevelsen de förväntar sig i den digitala världen.

Blogg

Aktuellt om IT, kuntjänst och projektledning från Swedbytes Team

Rapport: ITSM 2020

En rapport från Freshworks och branschens tankeledare om ITSM trender efter 2020.

CX: optimera svarstiden för supportagenter

Med utvecklingen av teknologier som används inom support – ärendehanteringsverktyg, CRM, chattar – och online-handel generellt, förväntar sig varje kund ett snabbt svar. Om leverantören inte lever upp till kundernas […]

Strategisk målsättning – när produktivitet kan mätas

Du kan inte styra det du inte kan mäta.   – Peter Drucker Skulle du med säkerhet kunna säga att ditt team förstår exakt hur deras individuella insats påverkar företagets […]

Implementera en webbchatt på bästa sätt

Med en webbchatt kan du inte bara svara på dina kunders frågor, men även öka försäljningen, ge proaktiv kundsupport, köra kampanjer och generera leads.

En nybörjarkurs i kundservice

Nästan alla företag behöver ett team med support-agenter som hanterar kunderna. Med moderna verktyg hanterar agenten förutom telefon, även kanaler som mejl, chatt och sociala medier.