Aktuellt om IT, kundservice och projektledning

Blogg

Evenemang

Kundfall

Speciella projekt

Rapporter och white papers

Evenemang och speciella projekt

Asana för GameDev Sverige

Asana för spelutvecklare

Favoritverktyget för ledande GameDev team för projektledning och målsättning.

Utforska hur Asana kan hjälpa ditt team!

kundservice och support

Webinarie

Stanna eller gå vidare: fantastiska och misslyckade exempel på kundservice som avgör kundrelationer.

Kommer snart!

Freshdesk demo

Freshdesk live demo

En introduktion i Freshdesk där vi tar en närmare titt in i systemet och hur dess olika funktioner kan förbättra kundupplevelsen och göra ert support team mer effektivt.

30 september 10.00

Rapporter och materialer

ITSM 2020

En rapport från Freshworks och branschens globala influencers om trender och viktiga synpunker om IT Service Management, dess utveckling och nya standarder.

Nyckeltrender inom CX 2020

En e-bok som handlar om hur företag etablerar livslånga relationer med sina kunder 2020 och vilka verktyg man kan använda för att ge använderna den upplevelsen de förväntar sig i den digitala världen.

Blogg

Aktuellt om IT, kuntjänst och projektledning från Swedbytes Team

Rapport: ITSM 2020

En rapport från Freshworks och branschens tankeledare om ITSM trender efter 2020.

CX: optimera svarstiden för supportagenter

Med utvecklingen av teknologier som används inom support – ärendehanteringsverktyg, CRM, chattar – och online-handel generellt, förväntar sig varje kund ett snabbt svar. Om leverantören inte lever upp till kundernas […]

Strategisk målsättning – när produktivitet kan mätas

Du kan inte styra det du inte kan mäta.   – Peter Drucker Skulle du med säkerhet kunna säga att ditt team förstår exakt hur deras individuella insats påverkar företagets […]