Aktuellt om IT, kundservice och projektledning

Blogg

Evenemang

Kundfall

Speciella projekt

Rapporter och white papers

  • All
  • Asana
  • Kundservice
De 12 bästa sätten att kommunicera vid systemavbrott

12 sätt att förbättra din kundkommunikation vid ett systemavbrott

När du förbereder meddelanden inför oförutsedda systemavbrott kan det vara smart att följa de här 12 bästa strategierna.

Vad är arbetsbeskrivningen för en kundtjänstchef

7 färdigheter som varje kundtjänstchef måste ha

undtjänstchef kan du med den här guiden få bättre förståelse för vad rollen innebär och planera inför ditt nästa steg.

10 sätt du kan förbättra din kundtjänstanalys idag

10 Sätt att höja din kundtjänstanalys

Avancerad kundupplevelseanalys ger dig möjlighet att samla in värdefulla insikter kring kundernas beteende och hjälper dig att förverkliga kundernas behov och kartlägga kundernas förväntningar.

Vad är en konsekvensanalys? 4 steg för att förbereda för vad som helst

Lär dig hur en konsekvensanalys kan hjälpa dig att komma tillbaka på rätt spår när hinder uppstår, samt fyra steg för att skapa en för ditt eget företag.

Hur man skriver en effektiv mötesagenda (med mall)

Ta reda på hur en bra mötesagenda maximerar mötets effektivitet och håller ditt team på rätt spår.

IT-projektledning: En guide för chefer och deras team

Vi berättar hur projektledare kan använda programvaror för IT-projektledning för att gå igenom de fem faserna av livscykeln i projektledning och utföra komplexa uppgifter mer effektivt.

5 myter om multitasking avslöjas, plus 6 sätt att vara produktiv utan uppgiftsväxling

I den här artikeln tar vi upp några vanliga myter om multitasking, samt alternativa strategier för att öka din produktivitet.

5 viktiga funktioner i en ITSM-chattbot

Dessa 5 funktioner behöver du i din ITSM-chattbot

Alltmedan AI blir allt bättre uppstår den oundvikliga frågan – hur kan arbetslivet förenklas?

6 arbetsstilar: Vad är det för stilar och hur kan man använda dem till teamets bästa?

Arbetsstilar enligt Christfort och Vickberg. Vad har jag för stil och hur man organiserar arbetet i teamet effektivt?

Att bygga tvärfunktionellt team: 9 tips och fördelar

I den här artikeln förklarar vi fördelarna med att ha ett tvärfunktionellt team – vare sig det är permanent eller tillfälligt – och ger tips på hur man gör för att bygga ett sådant.