Aktuellt om IT, kundservice och projektledning

Blogg

Evenemang

Kundfall

Speciella projekt

Rapporter och white papers

Styrning av arbetsprocesser: Must have 2021

I den här artikeln berättar vi om hur man med hjälp av rätt styrning av arbetsprocesser kan undvika den här fällan och även övervinna andra svårigheter.

Kundrelaterade nyckeltal för försäljningsanalys

I den här artickeln presenterar vi viktiga KPI:er som kan hjälpa till att optimera sälj och service

3 tips på hur man minskar risken för utbrändhet på jobbet

Varför är känslomässig utmattning farlig? Hur ska man hantera det som chef? Det ska vi försöka reda ut.

5 steg till en bättre kundrelation

I den här artikeln har vi formulerat fem enkla steg som gör dig mer kundorienterad, hjälper dig att komma närmare kunden och på det sättet ta relationen till en ny nivå.

Kanban och Scrum: vad är det för skillnad och vad är bäst?

Hantera era projekt agilt. Vi reder ut verktyg för effektivt arbetshantering.

Automatiserad kundservice: vad finns det för fördelar och hur får man det att funka?

Spara resurser och automatisera kundservice. Vi berättar om förmanerna och hur man går tillväga.

Hur man gör teamarbetet mer effektivt: En komplett guide för resurshantering

Tips och verktyg för effektiv resurshantering från experter på Swedbyte och Asana

Nytt i Asana: mars 2021

Vi berättar om dom senaste uppdateringarna i Asana

Rapport: Asana “Anatomy of work index 2021”

En global studie om hur arbetetsprocessen har förändrats 2020 och vad man bör tänka på för att fortsätta växa 2021

Asana för försäljning och sales management

Projekthantering för försäljning och operativ verksamhet