Aktuellt om IT, kundservice och projektledning
Blogg
Evenemang
Kundfall
Speciella projekt
Rapporter och white papers
- All
- Asana
- Kundservice
När du förbereder meddelanden inför oförutsedda systemavbrott kan det vara smart att följa de här 12 bästa strategierna.
undtjänstchef kan du med den här guiden få bättre förståelse för vad rollen innebär och planera inför ditt nästa steg.
Avancerad kundupplevelseanalys ger dig möjlighet att samla in värdefulla insikter kring kundernas beteende och hjälper dig att förverkliga kundernas behov och kartlägga kundernas förväntningar.
Lär dig hur en konsekvensanalys kan hjälpa dig att komma tillbaka på rätt spår när hinder uppstår, samt fyra steg för att skapa en för ditt eget företag.
Ta reda på hur en bra mötesagenda maximerar mötets effektivitet och håller ditt team på rätt spår.
Vi berättar hur projektledare kan använda programvaror för IT-projektledning för att gå igenom de fem faserna av livscykeln i projektledning och utföra komplexa uppgifter mer effektivt.
I den här artikeln tar vi upp några vanliga myter om multitasking, samt alternativa strategier för att öka din produktivitet.
Alltmedan AI blir allt bättre uppstår den oundvikliga frågan – hur kan arbetslivet förenklas?
Arbetsstilar enligt Christfort och Vickberg. Vad har jag för stil och hur man organiserar arbetet i teamet effektivt?
I den här artikeln förklarar vi fördelarna med att ha ett tvärfunktionellt team – vare sig det är permanent eller tillfälligt – och ger tips på hur man gör för att bygga ett sådant.