Kom igång med Asana
Swedbyte är en Asana Elite Solutions partner i Norden. Vi hjälper företag optimera interna proccesser och komma igång med Asana: från implementering och onboarding till djupgående frågor och utveckling av unika integrationer.
Paketerbjudanden för konsult och implemenering
Vi har tagit fram paket för företag som vill implementera Asana eller för dom som redan är bekanta med verktyget och är ute efter att börja använda verktyget till 100%.
För er som vill börja använda Asana i ett mindre team eller planerar en stegvis övergång i ett större företag: börja med att testa verktyget och se om den passar er.
En nyckelfärdig arbetsyta i ett projektledningssystem för större team som är ute efter att spara resurser och komma igång med Asana snabbt och effektivt.
För befintliga Asana-användare som känner att systemet inte används till 100% eller att kontot har blivit stökigt och behöver balanseras av.
För företag som vill få det absolut bästa
av sin Asana-prenumeration
Om ni är ute efter svensktalande support och regelbunden kommunikation runt ert helpdesk-system och CX rekommenderar vi vårt Premium-paket.
- Support av era användare per email och telefon
- Dedikerad projektansvarig
- Kvartalsmöten inklusive:
– en översikt över er användning av Freshdesk
– utvärdering av effektiviteten i systemet
– utbildningar om nya funktioner
– roadmap översikt
- Anpassnings- och utbildningstjänster, utveckling av videoinstruktioner, skapande och uppdatering av handböcker, produktrådgivning och expertråd i kundsupport – 1 timme per månad för varje 10 användare
– Exklusive moms
– Minimal beställning – 790 SEK/mån
– Fakturering års- eller kvartalsvis
Är du redo att börja testa?
Starta din gratis 30-dagars testperiod av Asana Business redan idag. Inget kreditkort behövs - lämna dina kontaktuppgifter så sköter vi resten.
Vad mer vi kan hjälpa er med:
Asana Elite Solutions Partner
Swedbyte erbjuder en kvalitetsservice för implementering och support av Asana
-
1
Certifierade specialister
Hela teamet som arbetar med implementationsprojekt genomgår reguljär utbildning på Asana och bekräftar sin kompetens i produkten
-
2
Erfarenhet
Swedbyte är den enda Elite Solutions Partnern för Asana i Norden och har en erfarenhet i att implementera olika typer av projekt
-
3
Strategi
Vi utgår alltid från våra kundernas behov och genomför en grundlig processanalys innan vi börjar med implementationen
-
4
Partnerskap
Vi arbetar nära Asana på alla nivåer, därför kan vi inom projektets ram involvera leverantörsresurser: customer success, lösningsingenjörer, tekniska specialister.
“Swedbyte is pivotal to Asana’s customers in Sweden, Norway, Denmark and more. Their depth of product knowledge and quality of support rivals that of Asana’s internal teams. If you are looking for a trusted advisor to set you up for ultimate success within Asana and beyond, look no further than Swedbyte! From small business to massive enterprises, I know we can rely on Swedbyte to give the absolute best to our customers.”
Mary-Patton Eisen
Head of Global Revenue Partnerships
Asana
FAQ
Vad innebär implementation?
Внедрение инструмента означает его полную настройку под ваши нужды и обучение администраторов и сотрудников ведению работы в системе. Результатом внедрения Asana, как правило, является готовая к работе среда для ведения задач и проектов с разработанными внутренними правилами использования продукта, а также обученные сотрудники, которые ощущают ценность внедренной системы для их работы.
Att implementera ett verktyg innebär att det blir installerat och anpassat efter era behov och att agenter och administratörer blir utbildade och redo att använda systemet. Som regel resulterar Asana-implementeringen i ett färdigt projektledningssystem med en gemensam arbetsyta, interna regler för använding av verktyget samt personal som känner värdet i att använda Asana.
Vad betyder "process" i paketerbjudanden?
En process är en sammanlagd sekvens av handlingar som en anställd tar för att omvandla resurser eller data från ett villkorligt initialsteg till ett slutresultat. Ett exempel på en sådan process: en begäran om fakturering (från att skicka förfrågningen till att ta emot en faktura), genomföra en affär (från lead till kund), arbetsflöde (från en ny initiativ till en slutförd uppgift). Vanligtvis motsvarar en process ett projekt i Asana, men det finns mer komplexa fall som kan se annorlunda ut.
Vad innebär interna brukningsregler?
För att verktyget ska användas till max efter implementationen är det väldigt viktigt att personalen vet hur man gör. Till exempel, för att få en faktura använder sig företaget ettt speciellt formulär. Då behöver varje teammedlem veta att det är så och använda den regeln istället för att skapa nya former och projekt. När vi implementerar Asana ägnar vi särskild uppmärksamhet åt dessa interna regler, för att undvika kaos och hålla ordning och redo i systemet.
Kräver Asana kontinuerligt support?
Nej, Asana är ett intuitivt och lättanvänt projektledningsverktyg system, så support krävs vanligtvis inte efter utbildning. Implementering hjälper er att spara tid med att komma igång, men det betyder inte att systemet inte kan ställas in på egen hand. Efter implementeringen används vår hjälp oftast av kunder om ett nytt team ska onboardas eller om företaget behöver ställa in andra processer.
Kan jag få en konsultation innan jag bestämmer mig för implementering?
Vi ger gärna en gratis konsultation för att gå igenom alla dina frågor samt berättar mera om projektet och verktygets möjligheter.