Freshworks Customer Service Suite
En lättanvänd lösning för omnichannel kundtjänst som för samman kommunikation och ärendehantering, förstärkt med generativ AI.
AI-driven lösning för utmärkt kundsupport
Freddy AI tar självbetjäning till nästa nivå (Freddy Self Service), befodrar agenter att ta AI-drivna åtgärder (Freddy Copilot), och ger viktiga insikter för att maximera företagstillväxten (Freddy Insights).
Automatisera självbetjäning över olika kanaler
Minska väntetider, öka lösningar. Freshbots, drivna av Freddy Self Service, fungerar på flera kanaler så att kunderna kan hitta svar var de än befinner sig. Med Freshbots som leder bort upp till 70% av konversationerna kan ditt team fokusera på det som är viktigast.
Öka agenternas produktivitet
Befordra agenter att personifiera tjänsten på stående fot. Se alla kundinteraktioner över olika kanaler på en plats. Freddy Copilot är en alltid närvarande assistent som kan föreslå svar, rekommendera åtgärder och sammanfatta händelser.
Smidigt samarbete mellan olika team
Var i kontakt med andra avdelningar för att snabbt lösa kross-funktionella förfrågningar. Avancerad ärendehantering håller all information på en plats och gör det enkelt att hålla koll på framsteg och ingen tappar bollen.
Data-drivna beslut
Med hjälp av generativ AI analyserar Freddy Insights proaktivt prestandadata för möjligheter att optimera produktiviteten och förebygga potentiella problem. Freddy Insights rekommenderar till och med åtgärder och hjälper till att genomföra dem.
Kontakta oss för att komma igång!
Är du intresserad av att integrera Freshworks Customer Service Suite i din verksamhet? Lämna dina kontaktuppgifter så hjälper vi dig med implementation, support och fakturering.
Kontakt