Webbinarium
Enterprise Service Management med Freshservice
Välkommen till vårt webbinarium där vi pratar om implementering av ESM och fördelarna med att ha en service desk!
Hur bygger man upp ett ESM system?
Vilka verktyg är bäst i test på marknaden?
Hur kan man med hjälp av Freshservice optimera interna processer inom HR, finans och ekonomi, administration och facilities?
Svar på dessa och andra viktiga frågor samt best practices täcker vi tillsammans med er på torsdag den 15 juni med start klockan 10.00 online.
Anmäl dig idag
Enterprise Service Management
Företagstjänstehantering (ESM) syftar till att tillämpa principer och processer från IT-tjänstehantering (ITSM) på andra avdelningar och funktioner inom en organisation.
Genom att tillämpa ett tjänsteorienterat tillvägagångssätt inom olika affärsområden som personal, fastighetsförvaltning, ekonomi med mera, möjliggör ESM företag att effektivisera arbetsflöden, förbättra tjänsteleverans och uppnå övergripande effektivitet.
Centralt för en framgångsrik implementering av ESM är etableringen av en service desk - en centraliserad navpunkt som fungerar som enda kontaktpunkt för alla interna och externa tjänsteförfrågningar, incidenter och förfrågningar.
Service desken fungerar som huvudsaklig gränssnitt mellan slutanvändare och tjänsteleverantörer och underlättar smidig kommunikation, effektiv problemhantering och framgångsrik tjänsteleverans.
Agenda
Torsdag den 15/6
10.00-10.45
Vi undersöker de många fördelar som en välutformad service desk medför, inklusive förbättrad hantering av incidenter, ökad tillgänglighet på tjänster, ökad produktivitet, bättre överblick över tjänsteprestanda och starkare samarbete mellan avdelningar.
Delta i vårt webbinarium när vi diskuterar de praktiska stegen för att implementera företagstjänstehantering och delar med oss av verkliga exempel på organisationer som framgångsrikt har utnyttjat service deskar för att driva transformerande resultat. Oavsett om du överväger att införa ESM eller strävar efter att optimera din befintliga service desk kommer detta webbinarium att ge dig värdefulla insikter och praktiska strategier för att uppnå dina mål.
Freshservice för ESM
Genom att överkomma silos och utöka fördelarna med ITSM till alla affärsområden, hjälper ESM företag att uppnå operativ effektivitet och leverera exceptionella medarbetarupplevelser.
Den nya Forrester Wave™: Enterprise Service Management, Q4 2021 utnämner Freshworks till en stark aktör i denna kategori. Enligt Forrester är Freshservice enkelt att använda och tillåter kunder att snabbt fylla kapacitetsluckor genom ekosystemet.