Frukostseminarie
Framtidens CX: trender och kundfall

Välkommen till vår seminarie där vi tillsammans med våra kunder och partner pratar om utmaningar och problem inom kundservice varje företag möter idag.

Hur gör man för att behålla sina kunder och göra dom nöjda?
Vilka verktyg använder man för att optimera Customer Experience och varför är det viktigare än någonsin?

Vi delar med oss kundfall och best practices som ni kan implementera redan idag för att växa.

Välkomna in på Torsdag 15/9 8.00-9.30
'7A' på Strandvägen 7A, Stockholm

Anmäl dig idag

    Genom att skicka in detta formulär godkänner jag att Swedbyte får lagra och använda mina personuppgifter (Privacy Policy).

    Framtidens CX

    Digital-first kundupplevelser har förändrat framtiden för kundtjänst och service i stort. När fysiska begränsningar tog plats fick vi snabbt omdefiniera till digitala plattformar och träffa vår kunder där. 2022 när restriktionerna är borta är butiksupplevelserna tillbaka i spelet. Dock är kunderna vana vid att shoppa på nätet - enkelt och bekvämt.
    Samtidigt är man sugen på personliga interaktioner och kontakt med varandra. För företag förstärker detta behovet av en sömlös omnikanalstrategi som både talar med den digitala och offline kunden samt garanterar ett “mänskligt” engagemang. Samtidigt som man navigerar en eventuellt permanent hybrid arbetsmiljö.
    The 'want it now' culture

    CSAT och andra KPI:er som påverkar CX

    Omnichannel

    Förena digitalt och offline till en sömlös upplevelse

    Mobile first

    Träffa dina kunder där dom är

    Agent empowerment

    Bilda ett starkt kundinriktat team

    AI

    Optimera kostnader och svarstid med bottar

    Agenda

    Torsdag, 15 september 2022
    8.00-9.30
    • Frukost
    • Swedbyte introduktion
    • Framtidens CX: trender för företag
    • Kaffe och fika
    • Pavani Narayanaswamy, Lead CX Solution Engineer
    • Paneldiskussion med Bokusgruppen, DPJ och GS1: kundfall, best practises, viktiga frågor
    Boka demo med Freshworks produkter

    The future of CX

    Är ni redo att bygga en framtidsklar CX i ert företag? Spana in på dessa trender för att stärka er service och ta kundtjänst till en ny nivå.

    På seminariet täcker vi dessa i detalj och berättar om andra viktiga riktlinjer, samt erfarenheter från Freshworks, Bokusgruppen och GS1.

    Hastighet och precision

    Freshworks har analyserat 107 mln interactioner inom service och den viktigaste slutsatsen man har dragit är att svarshastigheten har störst inverkan på hur nöjd kunden är med kundtjänsten och kundupplevelsen i stort.

    Sömlösa omnikanalupplevelser

    Kunder idag behöver en möjlighet att engagera sig från den kanal de föredrar - oavsett om det är digitalt eller fysiskt. Dock är dom ute efter upplevelser som är personliga (80%), baserade på tidigare interaktioner och preferenser (38%).

    Från automatisering till plan

    AI-drivna bottar har visat sig vara värdefulla verktyg för att utöka agentens kapacitet. Företag utnyttjar AIs potential för att förutsäga och planera kundbehov och glädja kunder i stor skala.

    Intresserad? Anmäl dig idag!

    Torsdag 15/9 8.00-9.30
    '7A' på Strandvägen 7A
    Anmälan