Frukostseminarie
Framtidens CX: trender och kundfall
Välkommen till vår seminarie där vi tillsammans med våra kunder och partner pratar om utmaningar och problem inom kundservice varje företag möter idag.
Hur gör man för att behålla sina kunder och göra dom nöjda?
Vilka verktyg använder man för att optimera Customer Experience och varför är det viktigare än någonsin?
Vi delar med oss kundfall och best practices som ni kan implementera redan idag för att växa.
Välkomna in på Torsdag 15/9 8.00-9.30
'7A' på Strandvägen 7A, Stockholm
Anmäl dig idag
Framtidens CX
Digital-first kundupplevelser har förändrat framtiden för kundtjänst och service i stort. När fysiska begränsningar tog plats fick vi snabbt omdefiniera till digitala plattformar och träffa vår kunder där. 2022 när restriktionerna är borta är butiksupplevelserna tillbaka i spelet. Dock är kunderna vana vid att shoppa på nätet - enkelt och bekvämt.
Samtidigt är man sugen på personliga interaktioner och kontakt med varandra. För företag förstärker detta behovet av en sömlös omnikanalstrategi som både talar med den digitala och offline kunden samt garanterar ett “mänskligt” engagemang. Samtidigt som man navigerar en eventuellt permanent hybrid arbetsmiljö.
Agenda
Torsdag, 15 september 2022
8.00-9.30
- Frukost
- Swedbyte introduktion
- Framtidens CX: trender för företag
- Kaffe och fika
- Pavani Narayanaswamy, Lead CX Solution Engineer
- Paneldiskussion med Bokusgruppen, DPJ och GS1: kundfall, best practises, viktiga frågor
The future of CX
Är ni redo att bygga en framtidsklar CX i ert företag? Spana in på dessa trender för att stärka er service och ta kundtjänst till en ny nivå.
På seminariet täcker vi dessa i detalj och berättar om andra viktiga riktlinjer, samt erfarenheter från Freshworks, Bokusgruppen och GS1.