Freshdesk & Freshservice updates

New things in Freshdesk and Freshservice

Updates – Live

Automation email som en privat anteckning

Alla e-postmeddelanden som skickas till kunden via automatiseringsregler kommer nu att finnas tillgängliga som en del av ett ärende.

Spåra “failed email delivery”

Handläggare får kontroll över misslyckade e-postleveranser i en standard filtervy.

Freshdesk – Kommer snart!

Kundnöjdhetsundersökning (CSAT)

Admin kommer snart att kunna skicka skräddarsydda och multi-stegs CSAT-undersökningar på kanaler som WhatsApp, Instagram och e-post.

Citerad text i mailet

E-postmeddelanden med citerad text hjälper handläggare att skilja mellan gamla och nya meddelanden. Agenter kan få sammanhang från citerad text utan att bläddra igenom flera tidigare svar.

Task management

Handläggare kan skapa interna uppgifter för kundkonversationer, ställa in förfallodatum, spåra framsteg och kontakta berörda team.

Öppettider

Det blir lättare att skapa och redigera sina grupper och öppettider. De kommer också att kunna konfigurera gruppspecifika chatt- och telefoninställningar för sina handläggare.

Freshservice Updates

Tidsbaserade workflows

Det är nu möjligt att skapa workflows som startar vid en given tidpunkt som komplement till händelser som new ticket.

Svara på privat notering

Det är nu möjligt att svara och skicka vidare private noteringar.

Anpassade fält för Tasks

Det är nu möjligt att lägga till anpassade fält till tasks.

Freshservice API stöder Service Request Approval

Freshservice AP har fått 4 nya interface för Create Service Request Approval,Fetch Service Request Approvals, Cancel Service Request Approvals och Send Reminder Service Request Approvals.

Vi använder cookies för att du ska få en obegränsad och användarvänlig upplevelse. Om du fortsätter att använda webbsidan godkänner du vår cookiespolicy.