Freshdesk Omnichannel
Integrera ett lättanvänt system som samlar analyser och alla kanaler du kan behöva för att kommunicera med era kunder i. Öka verksamheten och effektivisera arbetsprocesserna för att vinna kunderna för livet.
Swedbyte är certifierad Preferred Partner till Freshdesk sedan 2014. Under den här perioden har vi hjälpt hundratals företag att organisera förstklassigt kundtjänstarbete.

En lösning för kundtjänst med stora möjligheter
Med Freshdesk Omnichannel är ni i i kontakt med kunderna oavsett vilken kanal de väljer

Varför Freshdesk Omnichannel?
Freshdesk Omnichannel hjälper företag att snabbt lösa problem, bedöma arbetseffektivitet, optimera kostnader och - viktigast av allt - göra kunderna nöjda.
Swedbyte hjälper er att skapa en effektiv kundservice för att göra de mest krävande kunderna nöjda
Vi har lång och gedigen erfarenhet av att införa Freshdesk och andra produkter från Freshworks för kommunikation och kundsupport på företag av alla storlekar inom alla möjliga branscher. Med vår produktexpertis kombinerad med vår branschkunskap hjälper vi er att ta er kundservice till nästa nivå.
Läs mer om våra tjänster