Freshdesk Omnichannel

Integrera ett lättanvänt system som samlar analyser och alla kanaler du kan behöva för att kommunicera med era kunder i. Öka verksamheten och effektivisera arbetsprocesserna för att vinna kunderna för livet.

Swedbyte är certifierad Preferred Partner till Freshdesk sedan 2014. Under den här perioden har vi hjälpt hundratals företag att organisera förstklassigt kundtjänstarbete.

Vill du ordna en gratis studiesession med ditt team eller testa Freshdesk?
Kontakt

En lösning för kundtjänst med stora möjligheter

Med Freshdesk Omnichannel är ni i i kontakt med kunderna oavsett vilken kanal de väljer

Freshdesk Support Desk

Med en smart helpdesk kan ni personalisera och automatisera processer så att arbetet blir snabbare och effektivare

Freshdesk Messaging

Integrerar alla populära meddelandeappar (Whatsapp, Telegram, Facebook messenger), skräddarsydda chatt-botar och har ett proaktivt tillvägagångssätt med målet att göra kunderna nöjda

Freshdesk Contact Center

Ett call-center med röstbotar, komplex samtalsanalys, enkla internationella samtal, och mycket annat som stärker telefonen som kundtjänstkanal

Ytterligare möjligheter

Swedbytes experter väljer, anpassar och integrerar funktioner för företag som vill ha det lilla extra

Varför Freshdesk Omnichannel?

Freshdesk Omnichannel hjälper företag att snabbt lösa problem, bedöma arbetseffektivitet, optimera kostnader och - viktigast av allt - göra kunderna nöjda.
Den perfekta kundtjänsten

Nu kan kunderna kontakta er genom vilken kanal som helst och snabbt få svar på sina frågor. Det ger snart märkbara resultat i form av ökad lojalitet, kundnöjdhet och även försäljning.

Mätbar kundtjänst

Alla ärenden samlas i ett lättanvänt system, som gör att alla medarbetare kan dela ärenden med varandra från olika källor och ha tillgång till ärendehistoriken. Det sparar tid, minskar risken för utmattning och missade ärenden. En perfekt organiserad kundtjänst är precis vad er verksamhet behöver.

Förbättrad ekonomi

Den stora automatiseringspotentialen gör att du kan minska de operativa kostnaderna och använda dina resurser effektivare. Det skapar goda förutsättningar för ökad lönsamhet och möjlighet att bredda verksamheten.

Swedbyte hjälper er att skapa en effektiv kundservice för att göra de mest krävande kunderna nöjda

Vi har lång och gedigen erfarenhet av att införa Freshdesk och andra produkter från Freshworks för kommunikation och kundsupport på företag av alla storlekar inom alla möjliga branscher. Med vår produktexpertis kombinerad med vår branschkunskap hjälper vi er att ta er kundservice till nästa nivå.
Läs mer om våra tjänster

Implementation

Håll fokus på era kunder – vi hjälper er implementera rätt verktyg. Snabbt, problemfritt och kostnadseffektivt.

Utbildning

Våra certifierade produktspecialister håller utbildningar för era supportagenter så att ni kan hålla produktiviteten uppe från första början.

Fakturering i svenska kronor

Ni behöver inte betala med kort, utan vi fakturerar er gärna i svenska kronor eller lokal valuta utan extra kostnad.

Integrationer

Vi hjälper er att integrera Freshdesk med era andra system och molntjänster.

Aktuellt

Senaste inlägg från vår blogg

Att tänka på när man väljer ett helpdesk-system

Olika faktorer att tänka på innan implementering och migration

De 7 viktigaste KPI:erna för en effektiv kundtjänst

I den här artikeln tittar vi påviktiga nyckeltal, som speglar hur effektivt kundtjänsten fungerar

svarsfrekvens supportagenter

CX: optimera svarstiden för supportagenter

Vi pratar optimering och lösningar för svarstiden – en av dom viktigaste KPI:erna inom kundtjänst