Freshdesk Messaging

Freshdesk Messaging är en modern meddelandetjänst utformad för team som vill vara bäst på kundkontakt, marknadsföring, försäljning och support.

Swedbyte är Freshworks preferred partner sedan 2014 och vi kan hjälpa er omvandla besökare till leads och användare till nöjda, engagerade kunder.

0_XlMHfYBO5pbDB-qw

Kontakta oss om du vill veta mer om hur vi kan hjälpa er med Freshdesk Messaging.

En tjänst för kommunikation för varje steg i kundresan

Omvandla din webbplats till en konverteringsmaskin.

Triggered Messages

Uppmana besökarna att prova produkten, köpa artiklarna i varukorgen, prenumerera på nyhetsbrevet, med mera.

E-postkampanjer

Med hjälp av Freshdesk Messaging kan ni schemalägga e-postkampanjer för att driva på registreringar eller inköp, baserat på vad besökarna gör på er webbplats.

brooke-cagle-WHWYBmtn3_0-unsplash — копия

Användarinformation

Engagera era besökare med konversationer som resonerar med hjälp av information om vem era besökare är, hur de navigerar hemsidan och vad de gör där.

Chatbot

Freshdesk Messaging erbjuder bottar som genererar och kvalificerar leads åt era team med hjälp av arbetsföden som är skräddarsydda för er verksamhet.

Freshdesk Messaging prisplaner

Priserna är per användare och månad vid årsvis fakturering.
Growth
14
€17 per handläggare och månad, vid månadsvis fakturering
Automatisk chatt tilldelning
Prioritering av chatt
Standardsvar
Privata kommentarer
Anpassningsbara mallar
Konversationshistorik
Kundsegmentering
Anpassning av öppettider
FAQ
Standard instrumentpanel
Facebook Messenger-integration
Tillgång till app butiken
Offline-inställning
100k månatliga unika besökare per agent
Pro
37
€44 per handläggare och månad, vid månadsvis fakturering
Allt i "Growth"
Automatisering av chatt
Teamproduktivitetsrapporter
Mätning av kund- och agentnöjdhet
Integration med WhatsApp Business
200k månatliga unika besökare per agent
Enterprise
65
€78 per handläggare och månad, vid månadsvis fakturering
Allt i "Pro"
IntelliAssign – chatt tilldelning baserad på kompetens och arbetsbelastning
Teambaserad arbetstid
Co-browsing
Automatisk översättning av meddelanden
Avancerad instrumentpanel
Avancerade chattautomatiseringar
Rapporter om agentaktivitet
Flerspråkigt gränssnitt
Integration av Apple Business Chat
Agentroller
300k månatliga unika besökare per agent

Swedbyte har hjälpt ett stort antal företag komma igång med Freshdesk Messaging

Vi kan hjälpa er implementera Freshdesk Messaging inom sälj, marknadsföring och support och se till att ni kommer igång med den nya chatten snabbt och problemfritt.
Kontakta oss

Implementation

Vi håller implementationsprojekt så att era team smidigt kommer igång med Freshdesk Messaging.

Utbildning

Vi erbjuder utbildningar för både administratörer och användare för att effektivt införa meddelandetjänsten.

Fakturering i svenska kronor

Ni behöver inte betala med kort, vi fakturerar er gärna i svenska kronor eller lokal valuta utan extra kostnad.

Integrationer

Vi hjälper er integrera Freshdesk Messaging med andra verktyg i ditt in-house system eller molntjänster du använder.