Freshdesk

Ett modernt verktyg för ärendehantering. Effektivisera kommunikationen med era kunder, automatisera manuellt arbete och samarbeta med kollegor och andra team.
Swedbyte är Freshworks preferred partner sedan 2014 och vi hjälpt hundratals bolag att erbjuda sina kunder en kundservice i världsklass.
Authorized Partner

Kontakta oss om du vill veta mer om hur vi kan hjälpa er med Freshdesk.

Ärendehantering som omdefinierar er kundservice

Upplev fantastiska resultat redan från första dagen

Omnikanalsupport

Erbjud support till era kunder via epost, chatt, telefon eller sociala medier och samarbeta med kollegorna.

Automatisering

Automatiseringar och svarsmallar gör att ni snabbt kan hantera återkommande ärenden och fokusera på det som är viktigt.

Datadriven utveckling

Freshdesks anpassningsbara översiktspaneler och avancerade rapporter gör era beslut datadrivna.

Samarbete för kortare svarstider

Få hjälp av kollegor eller externa partners och arbeta tillsammans för att snabbt lösa kundernas ärenden.

Ett effektivt ärendehanteringsverktyg

Freshdesk hjälper företag i olika branscher att ta hand om ärenden och leverera kvalitativ kundsupport
helpdesk ticket system

Kuntjänst för leverantörer inom e-handel

Era kunder är ute efter en bra shoppingupplevelse. Det är inte bara produkten det handlar om, utan hela processen i stort. Leverera äkta omnichannel-support med Freshdesk.
ticketsystem kundtjänst

Service, levernaser och support i ett system

Förebygg serviceavbrott, hantera leveranstjänster och lös kundernas problem i tid.
freshdesk för IT

Förfrågningar och support inom IT

Era tjänster måste fungera sömlöst. Detta kräver en snabb och proaktiv kundsupport. Freshdesk hjälper er med detta.
freshdesk för resor och turism

Bättre upplevelser med snabb kundservice

Förbättra ert teams produktivitet, hantera resurser och leverera snabb service till kunder världen över

Prova Freshdesk Omnichannel

Freshdesk Omnichannel är en ny lösning som samlar alla kommunikationskanaler. Med Freshdesk Omnichannel kan du snabbt lösa problem, bedöma hur effektivt arbetet är, optimera utgifter och – viktigast av allt – göra dina kunder nöjda.
Lär dig mer om Freshdesk Omnichannel
Snabbt och bekvämt

Freshdesk Omnichannel inkluderar Freshdesk, Freshdesk Messaging och Freshdesk Contact Center. Det gör att du lätt kan hantera ärenden utan att behöva växla mellan olika kanaler.

Effektivt och lönsamt

Med Freshdesk Omnichannel kan du sänka dina operativa kostnader och fördela arbetet mellan teammedlemmarna bättre. Ett enkelt sätt att förbättra både effektiviteten och lönsamheten.

Bekvämt för kunden

Kunden kan själv välja den kanal som passar bäst och samtidigt vara säker på att snabbt få kvalificerad support.

Freshdesk prisplaner

Priserna är per användare och månad vid årsvis fakturering.
Growth
14
€17 per handläggare och månad, vid månadsvis fakturering
Ta emot ärenden via e-post och sociala medier
Kunskapsbas
Djupgående helpdesk-analys
Rapporter om antal ärenden
SLA hantering
Appar från Freshworks Marketplace
Anpassning av öppettider
Pro
46
€65 per handläggare och månad, vid månadsvis fakturering
Allt i "Growth"
Mät kundnöjdhet
Flerspråkig kunskapsbas
Anpassning av appar
Automatiserad tilldelning av ärenden
Varumärkesanpassad portal
Agentroller
Flera SLA-inställningar
Avancerade instrumentpaneler
Stöd för upp till 5 produkter
Enterprise
74
€89 per handläggare och månad, vid månadsvis fakturering
Allt i "Pro"
IP-whitelisting
Kompetensbaserad ärendetilldelning
HIPAA
Datacenterlokalisering
Sandbox (testmiljö)
AI-funktioner och robotar
Agenters tidsschema
Kvalitetscoach
Obegränsat antal produkter som stöds
Arbetsflöde för godkännande av kunskapsbasartiklar

Vill du veta mera om Freshdesk?

Kontakta oss så berättar vi gärna mera om vad varje prisplan har att erbjuda just ert företag. Vi ger er gärna en demo och går igenom era behov i ett ärendehanteringssytem och kommer fram till en lösning som passar just er.

Eller börja testa Freshdesk direkt med en gratis 21-dagars testperiod!

Testa Freshdesk gratis

Under testperioden får du tillgång till alla funktioner. Registrera dig i systemet direkt, inget kreditkort behövs.

Swedbyte hjälper er att skapa en effektiv kundservice för att göra de mest krävande kunderna nöjda

Vi har lång och gedigen erfarenhet av att införa Freshdesk och andra produkter från Freshworks för kommunikation och kundsupport på företag av alla storlekar inom alla möjliga branscher. Med vår produktexpertis kombinerad med vår branschkunskap hjälper vi er att ta er kundservice till nästa nivå.
Läs mer om våra tjänster

Implementation

Håll fokus på era kunder – vi hjälper er implementera rätt verktyg. Snabbt, problemfritt och kostnadseffektivt.

Utbildning

Våra certifierade produktspecialister håller utbildningar för era supportagenter så att ni kan hålla produktiviteten uppe från första början.

Fakturering i svenska kronor

Ni behöver inte betala med kort, utan vi fakturerar er gärna i svenska kronor eller lokal valuta utan extra kostnad.

Integrationer

Vi hjälper er att integrera Freshdesk med era andra system och molntjänster.

Aktuellt

Senaste inlägg från vår blogg

Att tänka på när man väljer ett helpdesk-system

Olika faktorer att tänka på innan implementering och migration

De 7 viktigaste KPI:erna för en effektiv kundtjänst

I den här artikeln tittar vi påviktiga nyckeltal, som speglar hur effektivt kundtjänsten fungerar

svarsfrekvens supportagenter

CX: optimera svarstiden för supportagenter

Vi pratar optimering och lösningar för svarstiden – en av dom viktigaste KPI:erna inom kundtjänst