Freshservice

Modernisera IT och andra företagsfunktioner med en användarvänlig, molnbaserad servicedesk som är enkel att konfigurera.

Swedbyte är Freshworks preferred partner sedan 2014 och vi har hjälpt IT-avdelningar jorden runt att implementera Freshservice och optimera deras servicedesk.

Authorized Partner

Kontakta oss om ni vill veta mer om hur vi kan hjälpa er med Freshservice.

Allt du behöver för att vara bäst på IT-support

Freshservice har allt för att höja produktiviteten och automatisera interna processer.

Få ut så mycket som möjligt av CMDB, håll koll på era nyckeltal och förbättra arbetsupplevelsen hos era anställda.

Mäktigt men enkelt

Kom igång med incident, asset och releasehantering, en tjänstekatalog och mycket mer på några dagar.

Multikanal support

Ta emot ärenden via e-post, självserviceportal, telefon eller personligen.

apple-devices-books-business-coffee-572056

All information inom nära räckhåll

Håll koll på alla avtal, hårdvara, mjukvara och andra assets, inklusive allt från inköpsdatum till förfallodatum.

Spelifiera er servicedesk

Freshservice tillåter er att göra arbetet spännande och kul för era agenter.

Välkomna till vår afterwork: ESM med Freshservice

Är du intresserad av att bygga upp ett bulletproof Enterprise Service Management system på ditt företag?

Häng med på vår afterwork den 29/9 2022 klockan 16.00 i centrala Stockholm där vi tillsammans med Freshworks och våra kunder diskuterar detaljer och best practices inom ESM och service.

Info och registration

Freshservice prisplaner

Priserna är per användare och månad vid årsvis fakturering.
Starter
18
€27 per handläggare och månad, vid månadsvis fakturering
Hantering av incidenter
Kunskapsbas
Självbetjäningsportal
Standardautomatisering
Tillgång till app butiken
Standardanalys
Anpassat SSL-certifikat
Flerspråkig portal
Anpassning av agentroller
Orkestrering
CSAT-undersökningar
Growth
46
€55 per handläggare och månad, vid månadsvis fakturering
Allt i "Starter"
Tjänstekatalog
Flera inställningar av SLA och öppettider
Tillgångshantering (upp till 100 tillgångar)
Domänbegränsning
Varumärkesanpassad portal
Affärsregler
Anpassning av portalen
Onboarding av nya medarbetare
Pro
83
€102 per handläggare och månad, vid månadsvis fakturering
Allt i "Starter" och "Growth"
Lansering, ändring och incidenthantering
Licenshantering
Avtalshantering
Projektledning
Avancerad analys
Anpassning av avancerade agentroller
Begäran om ändring
IP-begränsning
Instrumentpaneler för hela teamet
24/7-chatt kundtjänst
Enterprise
102
€121 per handläggare och månad, vid månadsvis fakturering
Allt i "Starter", "Growth" och "Pro"
Sandbox (testmiljö)
Granskningsloggar
Agent Assistent (AI)

Svårt att välja vilken prisplan passar bäst?

Få mer info i vår kompletta jämförelse av Freshservices prisplaner

Kom igång med Freshservice med hjälp av Swedbyte

Vi hjälper er implementera Freshservice för alla era behov inom och utom IT, så att ni kan komma igång så smidigt och fort som möjligt.
Kontakta oss

Implementation

Kom igång med Freshservice på bara några dagar. Vi hjälper er analysera arbetsprocesser, anpassar dem till Freshservice bästa praxis och konfigurerar systemet.

Utbildning

Vi erbjuder utbildningar för användare och administratörer för en smidigare övergång till det nya systemet.

Fakturering i svenska kronor

Ni behöver inte betala med kort, vi fakturerar er gärna i svenska kronor eller lokal valuta utan extra kostnad.

Integrationer

Vi hjälper er integrera Freshservice med andra system som ni använder.

 

Seanste nytt

Läs nya inlägg från våra experter på vår blogg
IT Projektlednings-programvara

Hur väljer man en IT Projektlednings-programvara?

IT-projektledning, som alla andra discipliner i modern verksamhet, är starkt beroende av teknik och data för att vara effektiv.

Happy employees - happy customers

Varför en bra medarbetarupplevelse ger en bra kundupplevelse

Varför ger en bra medarbetarupplevelse en bra kundupplevelse?

digitalization-customer-care

Digitalisering & kundupplevelse: Vad finns det för samband?

De flesta företag arbetar och interagerar med sina kunder på ett helt annat sätt nu än vad de gjorde för några år sedan. Detta beror på att digitalisering och kundupplevelse har samband med varandra. I det här blogginlägget ska vi ta reda på hur och varför, och dyka ner i hur du kan gå tillväga för att digitalisera ditt företag.