Google Workspace (f.d. G Suite) partner i Norden

Alla verktyg du behöver för att göra arbetet enkelt och produktivt i ett paket. Utvalt av miljoner av företag: från små till Fortune 500.

Swedbyte är en stolt Google Cloud partner sedan 2011. Vi har hjälpt hundratals företag gå över till Google.
GC-Partner-no_outline-V

Kontakta oss för mer information om hur Google Workspace kan hjälpa just ditt företag.

Arbeta snabbare, smartare, tillsammans med Google Workspace.

Integrera Gmail, Docs, Drive, Calendar, Meet och andra verktyg för ett produktivt samarbete.

Ta Gmail till jobbet

Ett professionellt email system med din egna domän. Googles mycket tillförlitliga servrar garanterar en tillgänglighet på minst 99,9%

Samarbeta var som helst

Jobba tillsammans med en fil med dina kollegor, kunder och partners oavsett var ni befinner er. Ändringar sparas automatiskt i realtid.

Förvara allt på ett ställe

Lagra alla dina filer på en säker plats som du kan komma åt från olika enheter och dela med ditt team.

Skydda din data

Håll företagets data säkert och tryggt. Även i händelse av förlorade eller stulna enheter och personalomsättning.

Verktyg som ingår i Google Workspace

Allt ni behöver för att arbeta

Mer än jobbmail

E-post med er domän, kombinerad med chatt för hela organisationen, videokonferenser och My tasks – en lista för uppgifter.

  • från 30 GB per användare
  • skydd mot spam och virus
  • åtkomst från mobilen
  • bekvämt arbete med Outlook
  • garanterad säkerhet

En centraliserad enhet 

Google Drive lagrar och synkroniserar filer mellan datorer och mobila enheter i molnet för säker delning:

  • obegränsat utrymme (prisplan “Business”)
  • effektiv sökning och AI
  • åtkomst till filer från datorer och mobila enheter
  • flexibla säkerhetsinställningar

Dokument, kalkylblad, presentationer, formulär

Med Google Docs kan ni skapa textfiler, kalkylblad, formulär, presentationer och arbeta med dem tillsammans i realtid. Tillgång till de senaste versionerna av dokument är möjlig både på kontoret och hemma eller på resor:

  • samarbete i realtid
  • fungerar i alla webbläsare och smartphones
  • historik över alla förändringar
  • kommentarer och inbyggd chatt
  • presentationer online

Säkra videosamtal

Kommunicera mera med en lösning för videosamtal som är säkrad av Googles globala infrastruktur:

  • datakryptering
  • enkel åtkomst för externa användare
  • integration med andra verktyg från Google
  • åtkomst från mobila enheter och olika webbläsare

Chattar

Google Chat hjälper företag organisera effektiv kommunikation mellan team var de än befinner sig. Chatta i grupper eller en-och-en:

  • inbyggd i Gmail (inga extra appar)
  • datasäkerhet
  • möjligt att lägga till externa användare
  • upp till 8 000 deltagare i ett chattrum
  • chattbottar

En kalender för alla evenemang

Personliga och delade kalendrar integrerade med Gmail, Drive, Contacts, Sites och Meet hjälper till att organisera arbetsdagen mer effektivt:

  • automatiserad val av tid för möten
  • delade kalendrar
  • kalendrar för mötesrum
  • synkronisering med smartphones och Outlook
  • enkel överföring av data från andra tjänster

Administration av Google Workspace

Med administratörskonsolen kan du hantera alla Google Workspace-tjänster, från att skapa användare till att ställa in regler för säkerheten för mobila enheter:

  • olika nivåer av administrativ behörighet
  • rapporter, analyser och revision
  • mobilapplikation för administratör

Site. Skapa av företagets interna webbplatser.

Keep. Att göra-listor och anteckningar.

Safe. Arkivering av e-post och filer.

MDM. Hantering av mobila enheter.

Apps Script. Utökad funktionalitet i G Suite.

Välj en prisplan för Google Workspace

Pris per användare
Business Starter
$6
/ månad ($7.20 när faktureras månadsvis)
Gmail, Drive, Docs, Calender, Meet, Chat
30 GB per användare
Säkerhets- och förvaltningskontroller
Standard support
Maximalt 100 deltagare i Meet-videokonferenser
Business Standard
$12
/ månad ($14.40 när faktureras månadsvis)
Allt från Business Starter
2 TB per användare
Maximalt 150 deltagare i Meet-videokonferenser
Inspelning av Meet-videokonferenser
Utökad administration
Backlog av händelser på Drive
Business Plus
$18
/ månad
Allt från Business Standard
Maximalt 500 deltagare i Meet-konferenser
Google Safe
5 TB per användare
Förbättrade säkerhets- och hanteringskontroller, inklusive Vault och avancerad slutpunktshantering

Google Workspace Enterprise

Prisplanen Enterprise innehåller samma funktioner som Business Plus, men har möjlighet till djupare säkerhetsinställningar samt obegränsat lagringsutrymme, DLP för Gmail och Drive, S/MIME-certifikat för Gmail, prioriterad support och brusredusering på Google Meet.
Enterprise
Vill du veta mera?
Kontakta oss

Spara på er Google Workspace (G Suite) prenumeration

Prenumerera på Google Workspace på speciella betalningsvillkor! Vid anslutning till Business Starter och Business Standard får ni 10% rabatt för dom första 20 användare det första året. Speciella betalningsvillkor gäller även när ni ansluter er till vid anslutning till ett årsabonnemang (samt tvåårs- och treårsabonnemang, samt vid byte till en högre prisplan).

Kontakta oss för att få ett erbjudande för ert företag.

Prenumererar ni redan på Google Workspace?

Speciellt erbjudande för er som vill byta licensombud till Swedbyte

Varför Swedbyte?

Våra certifierade specialister med bred erfarenhet i Google Workspace (f.d. G Suite) tar hand om implementation, migration och onboarding av projekt oavsett storlek och skala. Swedbytes arbete är baserat på Googles rekommenderade metoder och bästa lösningar.
Kontakta oss

Migration

Vi överför alla dina mail och andra viktiga uppgifter från in-house servrar eller and molntjänster.

Utbildning

Vi erbjuder utbildningar för användare och administratörer för en smidigare övergång till Google Workspace.

Lokal fakturering

Ni behöver inte betala med kort, vi fakturerar er gärna i svenska kronor eller lokal valuta utan extra kostnad.

Integration

Vi hjälper er integrera Googles verktyg som är inkluderade i Google Workspace i ditt in-house system eller andra molntjänster du använder.

Aktuellt

Senaste nytt från våra experter på bloggen
Ledare och futurist

Se framtidsmöjligheterna: ledare och futurist

Hur kan man som chef och ledare lära sig att bli futurist och göra prognoser om framtida utveckling?

Så skriver man en operativ plan

Nyttan med en operativ plan

Vad en operativ plan är, hur den skiljer sig från en strategisk plan och hur man lägger upp den – läs i artikeln.

Google Chat for working as team

Så bidrar Google Chat till bättre samarbete

En av de viktigaste uppgifterna som ett företag har, är att skapa förutsättningar för effektiv kommunikation inom teamen.