Google Workspace (f.d. G Suite) partner i Norden
Alla verktyg du behöver för att göra arbetet enkelt och produktivt i ett paket. Utvalt av miljoner av företag: från små till Fortune 500.
Swedbyte är en stolt Google Cloud partner sedan 2011. Vi har hjälpt hundratals företag gå över till Google.
Arbeta snabbare, smartare, tillsammans med Google Workspace.
Integrera Gmail, Docs, Drive, Calendar, Meet och andra verktyg för ett produktivt samarbete.
Verktyg som ingår i Google Workspace
Allt ni behöver för att arbeta
Mer än jobbmail
E-post med er domän, kombinerad med chatt för hela organisationen, videokonferenser och My tasks – en lista för uppgifter.
- från 30 GB per användare
- skydd mot spam och virus
- åtkomst från mobilen
- bekvämt arbete med Outlook
- garanterad säkerhet
En centraliserad enhet
Google Drive lagrar och synkroniserar filer mellan datorer och mobila enheter i molnet för säker delning:
- obegränsat utrymme (prisplan ”Business”)
- effektiv sökning och AI
- åtkomst till filer från datorer och mobila enheter
- flexibla säkerhetsinställningar
Dokument, kalkylblad, presentationer, formulär
Med Google Docs kan ni skapa textfiler, kalkylblad, formulär, presentationer och arbeta med dem tillsammans i realtid. Tillgång till de senaste versionerna av dokument är möjlig både på kontoret och hemma eller på resor:
- samarbete i realtid
- fungerar i alla webbläsare och smartphones
- historik över alla förändringar
- kommentarer och inbyggd chatt
- presentationer online
Säkra videosamtal
Kommunicera mera med en lösning för videosamtal som är säkrad av Googles globala infrastruktur:
- datakryptering
- enkel åtkomst för externa användare
- integration med andra verktyg från Google
- åtkomst från mobila enheter och olika webbläsare
Chattar
Google Chat hjälper företag organisera effektiv kommunikation mellan team var de än befinner sig. Chatta i grupper eller en-och-en:
- inbyggd i Gmail (inga extra appar)
- datasäkerhet
- möjligt att lägga till externa användare
- upp till 8 000 deltagare i ett chattrum
- chattbottar
En kalender för alla evenemang
Personliga och delade kalendrar integrerade med Gmail, Drive, Contacts, Sites och Meet hjälper till att organisera arbetsdagen mer effektivt:
- automatiserad val av tid för möten
- delade kalendrar
- kalendrar för mötesrum
- synkronisering med smartphones och Outlook
- enkel överföring av data från andra tjänster
Administration av Google Workspace
Med administratörskonsolen kan du hantera alla Google Workspace-tjänster, från att skapa användare till att ställa in regler för säkerheten för mobila enheter:
- olika nivåer av administrativ behörighet
- rapporter, analyser och revision
- mobilapplikation för administratör
Site. Skapa av företagets interna webbplatser.
Keep. Att göra-listor och anteckningar.
Safe. Arkivering av e-post och filer.
MDM. Hantering av mobila enheter.
Apps Script. Utökad funktionalitet i G Suite.
Välj en prisplan för Google Workspace
Pris per användare
Google Workspace Enterprise
Prisplanen Enterprise innehåller samma funktioner som Business Plus, men har möjlighet till djupare säkerhetsinställningar samt obegränsat lagringsutrymme, DLP för Gmail och Drive, S/MIME-certifikat för Gmail, prioriterad support och brusredusering på Google Meet.
Spara på er Google Workspace (G Suite) prenumeration
Prenumerera på Google Workspace på speciella betalningsvillkor! Vid anslutning till Business Starter och Business Standard får ni 10% rabatt för dom första 20 användare det första året. Speciella betalningsvillkor gäller även när ni ansluter er till vid anslutning till ett årsabonnemang (samt tvåårs- och treårsabonnemang, samt vid byte till en högre prisplan).
Kontakta oss för att få ett erbjudande för ert företag.
Prenumererar ni redan på Google Workspace?
Speciellt erbjudande för er som vill byta licensombud till Swedbyte