Stanna eller gå vidare: fantastiska och misslyckade exempel på kundservice som avgör kunrelationer

Registrera dig för att få tillgång till materialet.

Genom att skicka in detta formulär godkänner jag att Swedbyte får lagra och använda mina personuppgifter (Privacy Policy).

On demand

I en digitaliserad värld med hög konkurrens räcker det inte med att bara ha en bra produkt. Det handlar mycket om att komma i kontakt med kunden, överträffa förväntningarna och ständigt vårda relationen för framtidens affärer.

Vad är det som gör en bra kundupplevelse? Är det verktyg, processer eller kanske människorna bakom allt detta? 

Vi har pratat med några av våra kunder, bland annat Softgoat, Eton Shirts och Liber, för att ta reda på det. Var med på vårt webinarie där vi pratar kundservice i e-handeln och delar med oss av både bra och dåliga upplevelser som kan vara avgörande för relationen med kunden.

Vi går igenom:

  • Proaktiv kommunikation med kunder: nå dem innan de kontaktar dig
  • Arbetsprocesser som går fel: människorna  bakom automatiseringarna
  • Hantering av feedback: varför 4 stjärnor (nästan alltid) är bättre än 5
  • Upplevelser som förvandlar kunder till ambassadörer och minskar kostnaderna på marknadsföringen

Speakers:

Marcus Landgren, VD Swedbyte

Sara Andersson, Projektledare Swedbyte

Välkomna!